złoty notes / złota księga

 Złota księga

Dowiedziałam się jakiś czas temu, że każdy z nas ma dwie księgi życia - srebrną, w której jest zapisany nasz los oraz złotą, w której sami piszemy swoją historię. I gdyby nie to, że dostałam zamówienie na stworzenie złotej księgi... nie poznałabym tej historii. Lubię takie momenty w mojej pracy :)

Notes szyty i oprawiony ręcznie, obity złotą tkaniną. Ozdobą okładki jest personalizowany inicjał (lub inicjały) który zamieszczam na okładce. Notes może, ale nie musi być zamykany na rzemienie.
Wnętrze kryje 80 kartek / 160 stron postarzanego ręcznie papieru /mogę wykonać grubszy notes, wszystkie detale ustalamy mailowo - zapraszam do kontaktu: b.sanck@gmail.com

księgę możesz zamówić mailowo lub bez pośrednio w mojej galerii:  - złota księga -


złota księga

złoty notes

złoty notes notatnik pamiętnik

złoty notes

złota księga życia

złota księga gości

złoty pamiętnik ręcznie robiony

złoty notes

personalny notes

notes z grawerem

notes postarzany księga zaklęć skórzana księga

wielki złoty notes

złota księga gości

postarzany notes

złoty notes

złoty notes

złoty pamiętnik

notes z inicjałem

notes z grawerem szyty ręcznie

notes A5 ręcznie szyty z grawerem

pamiętnik na specjalne zamówienie

złoty notes notatnik złota księga życia, księga gości glamour, złota księga życia, złoty pamiętnik dziennik zapiśnik zeszyt brulion, personalizowany notes złoty, notes personalny, notes robiony na zamówienie, księga złota, notes ręcznie robiony, gruby notes w twardej oprawie A5, notes szyty A5, personalizowana księga gości, księga gości A4, księga gości fotobudki, notatnik szyty ręcznie, notes z imieniem, moja ksiązka, wydruk mojej książki, złota księga gosci, złoty notes, artystyczny notes, notatnik retro vintage, notes handmade rękodzieło

Popularne posty

Obraz

album dziecka